Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής» του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
Χάρη στη συγκινητική ανταπόκριση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε το ποσό που απαιτείται για την Υιοθεσία μιας Ευχής. Με τη δωρεά μας, βοηθάμε ένα παιδί που δοκιμάζεται από σοβαρή ασθένεια να ανακτήσει τη δύναμη και την αισιοδοξία του, κάνοντας το όνειρό του πραγματικότητα.
Ως επιστέγασμα αυτής της συλλογικής προσπάθειας, το σχολείο μας έλαβε το Πιστοποιητικό Υιοθεσίας Ευχής, μια υπενθύμιση ότι η αγάπη και η αλληλεγγύη μπορούν να κάνουν θαύματα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους μικρούς και μεγάλους «αστεροδότες» μας!