Σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ’ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Τυρνάβου. Η αυλή του σχολείου γέμισε από χαμόγελα, αναμνήσεις και έντονα συναισθήματα, καθώς οι τελειόφοιτοι περισσότερα